Beautiful lyrics from songs

lyrics

Push

When you need it
Girl I try to hide it
But I can't escape it oh baby
Please forgive me
When I think of you my thoughts are so x-rated oh baby

Baby I don't give a damn
I know that your man's nowhere in sight oh oh
And your eyes don't tell a lie
I know you wanna come with me tonight
And I'll see you right
But first you gotta

Push it, push it back upon it (girl)
Make me believe you want it
Push it, push it back upon it (girl)
Know I can't go on longing
Push it, push it back upon it (girl)
Go ahead lay it on it (Don't stop)
Don't stop until the morning (girl)

>> read more

Το είπε...: Enrique Iglesias

Ετικέτες (tags): lyrics, songs, tragoudia, στίχοι, τραγούδι

Κατηγορία: Στίχοι

I Gotta Feeling

I got a feeling that tonight’s gonna be a good night
that tonight’s gonna be a good night
that tonight’s gonna be a good good night wooh hoo (x4)

Tonight’s the night night
Let’s live it up
I got my money
Let’s spend it up
go out and smash it
like oh my god
Jump off that sofa
Let’s get get up

I know that we’ll have a ball
if we get down
and go out
and just lose it all

I feel stressed out
I wanna let it go
Lets go way out spaced out
and losing all control

Fill up my cup
Mazeltov
Look at her dancing
just take it off
Lets paint the town

>> read more

Το είπε...: Black Eyed Peas

Ετικέτες (tags): lyrics, songs, στίχοι, τραγούδια

Κατηγορία: Στίχοι

Le tango de roxanne

We'll drive you!

We'll drive you!

We'll drive you!

MAD!

ROXANNE

You don't have to put on that red light

Walk the streets for money

You don't care if it's wrong of if it is right

ROXANNE

You don't have to wear that dress tonight

ROXANNE

You don't have to sell your body to the night

His eyes upon your face

His hand upon your hand

His lips caress your skin

ITS MORE THAN I CAN STAND!

Why does my heart cringe?

ROXANNE! (ect.)

Feelings I cant fight!

Your afraid to leave me but

Just don't deceive me!

>> read more

Το είπε...: Ewan McGregor

Ετικέτες (tags): lyrics, songs, στίχοι, τραγούδια

Κατηγορία: Στίχοι

Adam and Eve

In the garden of Eden, a long time ago,
yeah, there was a story I’m sure you will know.
I’m sure you remember, I know you believe,
the story of Adam and Eve.

In the garden of Eden where live began,
yes the very beginning of woman and man.
I’m sure you remember and I know you believe,
the story of Adam and Eve.

They were in the garden while they both fell in love, sheltered by the guiding hand of the one above.
Life was filled with happiness until one day around,
a very great temptation, you know how it goes.

In the garden of Eden, a long time ago,

>> read more

Το είπε...: Paul Anka

Ετικέτες (tags): lyrics, songs, στίχοι, τραγούδια

Κατηγορία: Στίχοι

What A Wonderful World

I see trees of green,red roses too.
I see them bloom for me and you.
and I say to myself what a wonderful world.

I see skies of blue and clouds of white.
The bright sunny days,the dark sacred nights,
and I say to myself what a wonderful world.

The colors of the rainbow are so pretty in the sky.
Are also on the faces of people walking by.
I see friends shaking hands sayin' "how do you do?".
They're really saying "I love you".

I see babies cry,I watch them grow,
they'll learn much more than I'll ever know.
And I think to myself what a wonderful world.

>> read more

Το είπε...: David Weiss George, Robert Thiele

Ετικέτες (tags): Louis Armstrong, louis armstrong lyrics, lyrics, song lyrics, songs, wonderful world, wonderful world lyrics

Κατηγορία: Στίχοι

Money Honey

Damn, I love the jam, the jet and the mansion. (Oh yeah)
And I enjoy the gifts and the trips to the islands.(Oh yeah)
Its good to live expensive
You know it, but my knees get weak intensive
When you give me k-kisses

Thats money honey,
Well I'm your lover and your mistress
Thats money honey
When you touch me, its so delicious
Thats money honey
Baby when you tell me the pieces
Thats money honey

Thats m-o-n-e-y...so sexy

Damn, I love the boat by the beach on the west coast. (Oh yeah)
And I enjoy some fine champagne
While my girls toast (Oh yeah)
Its good to live expensive

>> read more

Το είπε...: Bilal Hajji, Nadir Khayat, Stefani Germanotta

Ετικέτες (tags): Lady GaGa, lyrics, songs, The Fame, στίχοι, τραγούδι, τραγούδια

Κατηγορία: Στίχοι

Jingle Bells

Dashing through the snow
In a one-horse open sleigh
O'er the fields we go
Laughing all the way
Bells on bobtaila[›] ring (Or Hear our voices ring)
Making spirits bright
What fun it is to laugh and sing (Or What fun it is to ride and sing / Oh, what fun it is to sing)
A sleighing song tonight

(chorus)
|: Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way;
Oh! what fun [joy] it is to ride
In a one-horse open sleigh.
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way;
Oh! what fun [joy] it is to ride

>> read more

Το είπε...: Άγνωστος

Ετικέτες (tags): christmas carol, lyrics, songs

Κατηγορία: Στίχοι

A different version of Jingle Bells

Jingle Bells, Batman smells,
Robin laid an egg,
The Batmobile lost it's wheel so Joker got away!
HEY!!!!!

Το είπε...: Άγνωστος

Ετικέτες (tags): christmas carol, lyrics

Κατηγορία: Στίχοι

Solitude

My name it means nothing
my fortune is less
My future is shrouded in dark wilderness
Sunshine is far away, clouds linger on
Everything I posessed - Now they are gone

Oh where can I go to and what can I do?
Nothing can please me only thoughts are of you
You just laughed when I begged you to stay
I've not stopped crying since you went away

The world is a lonely place - you're on your own
Guess I will go home - sit down and moan.
Crying and thinking is all that I do
Memories I have remind me of you...

covered by Ulver

Ετικέτες (tags): 70's, ballad, Black Sabbath, lyrics, Ozborne, Ozzy, Ulver, στίχοι

Κατηγορία: Στίχοι

Aint No Sunshine

Ain't no sunshine when she's gone.
It's not warm when she's away.
Ain't no sunshine when she's gone
and she's always gone too long
anytime she goes away.

Wonder this time where she's gone,
wonder if she's gone to stay
Ain't no sunshine when she's gone
and this house just ain't no home
anytime she goes away.

And I know, I know, I know, I know, I know,
I know, I know, I know, I know, I know, I know,
I know, I know, I know, I know, I know, I know,
I know, I know, I know, I know, I know, I know,
I know, I know, I know

Hey, I ought to leave the young thing alone,

>> read more

Το είπε...: Bill Withers

Ετικέτες (tags): lyrics, songs, στίχοι, τραγούδι, τραγούδια

Κατηγορία: Στίχοι

Latest news story

Latest quotes